My love, your love. My life, your life. This is the new, it's a new world...

"Love yourself. Come on, don't overdo yourself. As your heart is, as you are."


"Realize this love that can shine. I love this you that you hate."







tiistai 27. heinäkuuta 2010

this is the new world.

this is the new world

(haha, jos ei tää alkuhöpötys kiinnosta ni menkääs toki alaspäin suoraan asiaan.)

Päätien miekii sit aloittaa tällase, ku en voinu vaa istuu ja kattoo sivust ku muutki kirjottelee. T-T
mmh en oikee ees tiiä mistä alottaa? Ehkä esitän itteni eka ihan pikapika nopee.

NO HEI, oon Ems (Emilia) ja tuun täältä etelä-Suomesta, Kouvolasta. 16 vuotta oon tän maan päällä kestäny, vaihtoon mennessä yks vuos lisää. Ikä alkaa jo painaa. :''o mitäs muuta. Mm, käyn ruotsinkielistä koulua (suomenruotsalainen siis olen), oon asunu joskus pari vuotta Ranskassa ja nyt va kyhjötän tääl Suomes ja haluun ulkomaille. ._.

Miks vaihtoon?
En mä sitä ite oikeestaa eka ajatellu. 3v sitte isä vaa vihjas että wink wink haluutko mennä Ranskaa, saat mennä. Ei mua silloin kauheest kiinnostanu, mut sit vähä päälle vuos sitte olin täysin varma et lähtisin. *peukut ylös* ja näin.

Miks Kanada?
Haha, kysyn samaa itteltäni. :D Ensin mietin Ranskan ja Japanin väliltä. Noh, isä sanoki sit päin naamaa että Japaniin en missään nimessä mene, että näin. Hain siis Ranskaan. Mutta kappas, se olikin täynnä, joten moro Kanadaan. Mut oon ilonen, pääsen johonki täysin uutee paikkaa ja kauas kauas pois. <3

En keksi muuta? :''o

-------------------------------

Nyt ku peruasiat on läpi ni ahh. Meen siis AFS:n kautta matkaamaa, 2011 sykysllä ois matka.
Olin kuullu aika paljo niistä kaikista ah-niin-kauheista lomakkeista jotka vaihto-oppilaat sais ku ne on hyväksyttyis. Ja odotin siis, et ne pitäis täyttää käsin ja lähettää sit postitse. Mut noihan tuli kaikki sähköpostil. O_o Pitää vaa printtaa ja sit skanna ne takas koneelle ja uwaah.


Eli joo, lomakkeita siis täyttelen. Täs on viel noin 3-4 viikkoo aikaa. Lääkärillä käyty jo, veriryhmää kyl yhä oottelen. Yllätyin kyl et ne haluu tietää veriryhmän, jännä juttu. Mut mikäs siinä, kiva vaa tietää. ;D
kirjeen isäntäperheelle oon rustannu (kiva kirjoittaa ku ei tiiä yhtää kelle kirjoittaa...) jne. Ei täs muuta. Toivotaa vaa et koulun reksi sit saa täytettyy omansa ajoissa. >:3 muuten käy huonosti.


joo se tais olla siin? ja koska meen vaihtoo vast vuoden pääst, näit merkintöi ei satele, ei. :''o

joten heihei. :3 yritän silti päivitellä vähänvälii vaikkei mitää tuliskaa.

3 kommenttia:

Aui kirjoitti...

Hei! Itseänikin joskus sitten aikanaan kiinnstaisi tuo vaihto-oppilaana olo, joten jään seurailemaan blogiasi mielenkiinnolla : >

Anonyymi kirjoitti...

Minä ehkä suuntaisin Englantiin

Anonyymi kirjoitti...

MUtta silti en ole anonyymi