My love, your love. My life, your life. This is the new, it's a new world...

"Love yourself. Come on, don't overdo yourself. As your heart is, as you are."


"Realize this love that can shine. I love this you that you hate."







torstai 19. tammikuuta 2012

mita tekisit ilman ystavyytta?

Paivitin kaks paivaa sitte, joten jos ei tullu luettuu, tassa: In this rainy world I walked without an umberella

Taa ei oo mikaa iso paivitys. Haluun vaa sanoo, et ystavyys on tarkeaa. Mita me tehtais ilman sita?



- Sä näytät yksinäiselta.
- Mitä tarkotat?
- En tiiä. Usein ku katon sua, mietin, et näytät yksinäiseltä...
- En mä oo yksin. Ja se on sun ja tyttöjen ansiosta.
Se kääntyy mua päin ja halaa mua.
- Sun takii minust on tulos joku monsteri!
- Mitä sie selität? Sun ansiosta mun vuosi on mahtava. Mitä jos en ois tavannu sua? Sit olisin yksinäinen.
2 kyyneltä valuu sen poskia alas.- Älä nyt itke!!
- Mut en haluu et oot yksinäinen! HEI ÄLÄ SIEKÄÄ NYT ITKE!
- Jos sä itket, mä itken!
Halataan taas.
- Sun bussi lähtee...

Toistan - mun vuosi ei ois MITAAN ilman ystavia mun ymparilla. Olisin jo Suomessa, jos niita ei olis. Suomessa mietin valilla, minkalaista olis, jos olisin valinnu sen kaveripiirin, jotka on usein juhliis ja aiheuttaa ongelmia. Mietin, et minkalainen mun elama ois, minkalainen ite olisin. Ku tulin tanne, sain mahdollisuuden koittaa. Mulle tarjottii paikkaa ryhmaan, missa puhuttiin juhlista, pojista, juoruiltii, kiljuttiin paljon ja riehuttiin koulussa. Mulle myos tarjottiin toista paikkaa tahan ryhmaan. Yritin aluks ekaa ryhmaa - en viihtyny. Se oli epamukavaa, ja oli turha olo. Se ei ollu mulle. Monet pitaa mua ehka tyhmana, koska pyorin naitten kanssa. Ariane, Christina, SK, MP, Noemie. Mut voin sanoo, et parempia ystavia en taalta vois saada. Mulla oli tuuria, et koulussa on porukka, joka muistuttaa mua ja johon sovin, jossa mulla ei oo epamukava olo, ja jossa voin olla oma itteni. Vaikka taa saa asian kuulostamaa silta ku et oisin eristaytyny muista, ni sekaan ei pida paikkaansa. Ei, en kuulu niitten ''suosittujen'' ryhmaan, mut en myoskaa valta niita? Puhutaa joka paiva tunneilla ja kaappien luona. Ei kaikki ''party party'' ihmiset oo epamiellyttavia - oon tutustunu useaan mahtavaan. :)

Jotkut tykkaa olla yksin, kyl miekii. En kesta olla ihmisten seurassa 24h putkee. Mut en ma pysty olla yksinkaa 24h putkee. Tai ennen pystyin, en enaa.

Tanaan oli siis mahtava paiva.

Ystavyys on tarkeeta. :» Vaikeinta heinakuussa tulee olemaan sanoo heipat ystaville. heihei.

ps. Ranskantunnilla Adam yhtakkii oli mun takana, hiero mun olkapaita ja sano italialaisella aksentilla: Hei, mina olen Antonio. ♥

''... You seem alone again.'' ♫

1 kommentti:

Karita kirjoitti...

awww. ihana teksti <3 on niin kiva lukee sun kuulumisia täältä :) onneks sait sieltä noin kivoja kavereita! ihanaa tammikuun loppua sulle :3